5 rodzajów zdjęć do budowania marki osobistej.

image

Marka osobista to Ty. Twój wygląd, Twoje nazwisko, sposób bycia.
Napisałam dla Ciebie tekst, który pomoże Ci zrozumieć jak komunikować się z odbiorcami za pomocą zdjęć.
Moje sesje wyglądają tak:

1. Portrety z bliska oraz całej sylwetki.
Twoja uśmiechnięta twarz oczywiście. Tutaj ważne są emocje, które pokażą Twój autentyczny wizerunek. Robię zdjęcia kiedy rozmawiasz przez telefon, pijesz kawę. I jeszcze kilka fotografii, które pokażą jak dobrze potrafisz się bawić, jak lubisz spędzać czas. Całość jest spójna z Tobą i jak najbardziej naturalne.
2. Twoje miejsce pracy.
Pokaż swoim odbiorcom miejsce, w którym piszesz blog lub książkę, gdzie układasz kompozycje kwiatowe lub tworzysz biżuterię, szyjesz torebki, projektujesz ubrania? Czy jest to Twoje biurko, czy kanapa, czy ogród a może lubisz pracować przy kawiarnianym gwarze? Przedstaw również Twoje narzędzia pracy, czyli np. telefon, laptop, planer czy kalendarz. Pokażę Ciebie w akcji.
3. Twoje inspiracje.
Pozwól zobaczyć swoim odbiorcom skąd czerpiesz inspiracje. Czy z książek, magazynów branżowych, a może obserwujesz ciekawych ludzi? Tworzysz tablice inspiracji? To ludzi bardzo ciekawi, może zainspirują się Tobą?
4. Produkty.
Niech Twoi fani zobaczą co tworzysz - jeśli jest to np. biżuteria lub torebki. Jakie robisz kompozycje jeśli zajmujesz się kwiatami. Albo, jeśli przekazujesz wiedzę, pokaż jakich narzędzi do tego używasz – karty pracy, tablice, markery?
5. Prywatne rzeczy.
Przedstaw ludziom swoje ulubione rzeczy, drobiazgi, które poprawiają Ci humor i towarzyszą Ci na co dzień. Czy jest to obraz, który Cie inspiruje, prezent, instrument, na którym grasz, książka, ulubiona roślina a może zwierzak domowy? Daj się poznać! Pokaż swoją pasję.

Mam mnóstwo pomysłów na to jak przedstawić Ciebie – Twoją markę w przyjazny i kreatywny sposób.
A jakie są korzyści ze zrobienia sesji wizerunkowej - przeczytaj TUTAJ
Poznajmy się!

Karolina.